Tuesday, September 29, 2009

bebelan ayeen huhu

lame gler kot tak post blog..bz2..hehe a lot of things happen..mcm2..yg best ade..tak best pon ade..huhu seblom terlupe,salam takziah wat keluarga abg megat(abg ipar aku) di atas pemergian ayahandanya..semoga allah mencucuri rahmat buatnye..amin..skang dah dlm 11 syawal kot..thon ni raye yg amat tak best..tp,alhamdulillah coz aku still sempat merasa raya pd tahon ni..cume,aku tak puas hati ngan suasana hari raya tahon ni..sgt membosankan..tipikal hari raya..huhu takpela,bende dah leps..skang concentrate on final exams..aku tak sabar nak abis sem ni..cepat2la..ley aku balik umah..rase homesick masih menebal dlm diri..huhu oh ye,aku n mr.t(name sebenar disorokkan ats sebab2 tertentu)dah mule contact2!!!hehe epynye aku..cam tak samgke plak..haha yg len sebok nak no dy..aku dy bg sendiri..sangat best!!haha tp,...erm..entahla...i dont want to put hope on that..memg tak kannye..(paham2 je lah)anyway,aku rase sangat bosan..bulan ni adalah bulan yg sgt hectic wat aku n others..exams,quiz n test melambak2!!!huhu pape pon,all the best wat dbs1a!!hope jdla plan kite nak pegi afamosa tu after finals!!!lol!

1 comment:

  1. hahah.
    to be a tru melakan, u hv to go to mp and dp dulu.naik jejantas across jj and melaka mall.
    a famosa tu tak masuk requirementtt.

    ReplyDelete

Followers