Wednesday, July 29, 2009

HARI2 YANG MENGECEWAKAN

last tuesday,28/7,ade koko..aku msok kesat..adoi,menyesal siot!!!kene redah panas mentari tau..huhu 2 tona lebih gelaplah aku nanti..haha tak kisah la,nanti ley jd cerah balik..sunburn jer..cewah,skadar nak sedapkan ati jer..haha btw,dlm team kesat,aku same group ngan zamir n megat..magat??ala,dak a.d..giler peramah dak tu..lawak pon ade gak..bestla kawan ngan dy..bout zamir...hmmm....no komenla..aku tak nakla dy mengharap sgt..aku bkan nak main2kan perasaan dy..tp,aku tak ready lagi nak msok dlam relationship yg bru..aku nak hve fun dlu ngan aku nye bff's..ari rabu plak,29/7..ari yg aku n inn paling tunggu..ari tu kitorang berpeluang dpt jumpe nagn zz n tkd,tpi,tak jumpe pon!!!huhu sedih tau...kecewa gler!!!even bayang2 pon tak jumpe..maybe dowang de hal kot..(sedapkan ati lagi) :p ari ni plak ari kamis,30/7,ari dpt jumpe pak cik..kalu de luck n rezeki,dapatla jumpe..kalu tak,another boring day a.k.a ari lemau..haha pagi2 wifi uitm laju plak..bagus2..maknenye kalu nak online ke,blogging ke,kne bangun pg2 bute cam aku n inn..alamak!!!baju tak basuh2 lagi..dah penuh st baldi nie...malasnye..nak antar dobi,jauh kne menapak..huhu nak tak nak,basuh je la gune tangan..exercise...haha ari sabtu plak ptptn dtg..skang mcm2 kne settle..kelamnye...mcm2 dowh..takpe2,bia susah skang,senang2 kemudian..erm..blela my sis nak lahirkan isha ni..aku kat sni keep waiting jer..ntah2 dah masok labour room..dowang jer tak nak gtau..mase ipan lahir,aku ade skali..siap dapat tgok life..isha jer tak dpt..sowi ye isha,mak su study.nanti mak su balik tau tgk isha...for my sis,chayok2!!

No comments:

Post a Comment

Followers