Tuesday, August 11, 2009

agak lame aku tak blogging..bz gler la lately..skang ni minggu test n quiz..huhu penat..3 minggu aku tak balik umah..cam tak caye jer..haha ha,btw,my niece dah lahir..name dy,puteri delisha batrisya..nice name..argh!!rindunye kat family aku..huhu next week dah puase..aku memang ske bulan ramadhan..bulan yang mulia..nak2 plak mase bulan puasela ley makan sedap2..senior kate kat uitm ade bazaar ramadhan..bestnye!!arap2 pak cik yg jual roti puding tu ade..hehe tensionla aku..nampaknye si kaki kecik memg marah kat aku..aku tau memg salah aku..tapi aku just nak memain jer..takde niat nak memperkotak-katikkan dy pon..dy plak yg emosi lebih..alah,dy nak aku pujuk dyla tu..erm,biala dy..lame2 okla tu..skang memg ngah marah..lame2 cool la dy..aku dah dpt facebook n myspace tkn!!excitednye!!haha cd mms pon dah dpt..byk gler kot pic dy..yeargh!!haha tapi,ramai gler dak minat kat dy..rmai competition ni..hehe even maggot pon minat kat dy..not that 'minat'..just minat sbagai seorg adik kepada abang..haha jadual dbs1a minggu ni n next week memg padat..mcm2 aktiviti ade..talking bout dbs1a,smalam,11/8,haiqal(our ex-class rep) bagitau satu bende yg sangat memeranjaykan kitorang smua..dy kate dak2 klas len tak puas ati ngan kitorang..even dowang kate kitorang tak puas ati ngan masing2..memg smalam sese hati ke hati btol..haha smua orang meluahkan isi hati yg slama ni terpendam..cewah!!huhu aku plak takde prob ngan sape2..kalu sape2 de prob ngan aku,ckap jer..aku pduli ape..haha eh,takla,aku ni takla se-evil camtu..tapi aku berharap sgt yg kitorang dapat ubah situasi ni..kaluley aku nak dbs1a bersatu hati walaupon class rep dah tukar..tak dinafikan yg haiqal seorang class rep yg bagus..tapi dah dy tak nak,nak wat camne..kite tak boleh nak pakse seseorang utk wat something yg dy tak ske..ala,syahmi pon ok jgk..dy kool je..tapi,serious beb,muke n care dy ckap,intonasi dy,sebijik macam tony eusof..hehe aku pon harap yg dy ley ubah dbs1a..HIDUP DBS1A!!!

No comments:

Post a Comment

Followers