Friday, August 21, 2009

hari ni satu ramadhan..alhamdulillah..aku pun skang kat umah..yeah!!hehe sampai2 je umah aku trus tgk baby kakak aku..puteri delisha batrisya..but i called her elisz..heee ske2 ati aku jer..nagntokla..yg len tido after sahur..aku ni plak yg rajin tak nak tido..studyla konon..huhu seriously,aku ngah cuak tol sal test akaun ri jmaat ni..aku tkotla..dahla blur gler..huhu asal la akaun ni complicated sgt!!!biologi,fzik n chemistry pon tak secomplicated akaun..takpe2,nanti aku akan berusaha lh..aku hepi n rase bersyukur sgt coz aku dapat markah yg baik n memuaskan dalam quiz2 tg sebelumnye..tp.management tak tau pe cte..miss muni tak gtau pape pon..ari ni mesti tak g ane2..duk umahla jwbnye..kat u,duk bilik,kat umah,duk umah..cantek!!haha ckap sal u,aku tak saba tol tgk uitm melaka nye bazaar ramadhan..senior2 kate best..ari ni kat taman mesra pon ade gak..siap ade pasar malam lg ri nie..pe ek nak makn mase berbuka??cewah,pagi2 buta after sahur dah pk nak berbuka..haha

No comments:

Post a Comment

Followers